לוגו המרכז הישראלי לחברות

מימון, הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות

 

 

הלוואה שאנחנו לוקחים מגוף פיננסי מסוים. הגופים הפיננסיים שמציעים הלוואות חוץ בנקאיות בישראל הם חברות כרטיסי האשראי, חברות הביטוח ובתי ההשקעות המציעים הלוואות כנגד קרנות השתלמות, קופת גמל או קרן פנסיה, וכמובן חברות מימון פרטיות הפועלות בהיתר ממשרד האוצר.

גם אתה יכול לקבל הלוואה חוץ בנקאית לבעלי bdi שלילי

בהתאם להוראות חוק נתוני אשראי, בנק ישראל הקים מאגר לשיתוף נתוני האשראי בישראל. החוק נועד לעודד תחרות בתחום האשראי הצרכני והעסקי, לאפשר שיתוף מידע פיננסי על גופים פיננסיים צד שלישי כדי לקבל שירותים פיננסיים מתקדמים ומותאמים אישית, ולמעשה החוק החדש מעביר את השליטה בנתונים ללקוחות הבנקים.

אם במאגר נתוני האשראי יש לך דירוג BDI שלילי, תתקשה לקבל הלוואה דרך הבנקים. יחד עם זאת, אינך צריך להתייאש מאחר שיש אפשרות לקבל הלוואה חוץ בנקאית מומלצת גם לבעלי BDI שלילי או נמוך. בעזרת המומחים שלנו תוכל לקבל הלוואות חוץ בנקאיות ללא אשראי, כלומר הלוואה שאינה משפיעה על האובליגו בחשבון הבנק.

אתר רק תבקש מציע הלוואות לכל מטרה לכלל האוכלוסייה בריביות הוגנות בדומה לבנקים. לבדיקת זכאות, פשוט מלאו את פרטיכם באתר.

BDI הוא דירוג האשראי האישי שלך, זהו ציון מספרי בטווח שבין 300 ל-850. ציון 300 הוא הנמוך ביותר ומעיד על דירוג אשראי שלילי ובעייתי, בעוד ציון חיובי וטוב הוא החל מ-720.

בנקים, חברות כרטיסי האשראי, חברות הביטוח ובתי ההשקעות מבצעים בדיקה במאגר נתוני האשראי כדי לבדוק האם לאשר את הבקשה להלוואה. אם ה-BDI שלילי הם לרוב יסרבו לאשר את ההלוואה בגלל הסיכון הגבוה. לכן, הפתרון הוא לקחת הלוואה חוץ בנקאית מחברת מימון אמינה ומקצועית (לא שוק אפור), עדיף בעזרת המומחים שלנו.

למה בעצם הבנק מסרב לתת לכם הלוואה?

ובכן, ישנן סיבות רבות למעשה מדוע הבנקים מסרבים לתת לכם הלוואות אבל האמת היא שבסוף הכל מסתכם ב’אמון’ לצד הנתונים שהבנק מציג על מנת לגבות אותם מן הסתם.

אז בואו נדבר על זה קצת ונספק קצת נתונים יבשים.

  • חוסר יכולת החזר הלוואה – הכנסה נמוכה או חובות קיימים.
  • היסטוריית אשראי גרועה – כשלי פירעון או חדלות פירעון בעבר.
  • חוסר ביטחונות מספקים – נכסים משועבדים או ערבים איתנים.
  • פעילות עסקית לא יציבה או תחזיות עסקיות לא אופטימיות (לווים עסקיים).
  • גיל מבוגר מדי של הלווה – מגביל את יכולת ההחזר העתידית.
  • מצב אישי כמו מחלה ממושכת – עלול לפגוע ביכולת ההחזר.
  • היקף ההלוואה המבוקש גבוה מדי ביחס להכנסה.
  • ללקוח אין היסטוריה עם הבנק.
  • הבקשה סותרת מדיניות ותקנות של רגולטורים.

הדרכים לקבלת הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

מסורבי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי יכולים לקבל דרכנו הלוואה חוץ בנקאית בתנאים נוחים ובהתאמה אישית מלאה, זו הלוואה מהירה לכל מטרה. הדרכים היעילות ביותר לקבלת הלוואה חוץ בנקאית למסורבים הן:

  • הלוואות חוץ בנקאיות כנגד נכס הנמצא בבעלותך (דירה, בית, מגרש, חנות וכו’).
  • הלוואה כנגד קרן פנסיה, קופת גמל או קרן השתלמות.
  • הלוואה מיידית ולכל מטרה דרך חברות המימון החוץ בנקאי, כלומר חברות הפועלות בהיתר ממשרד האוצר.
  • הלוואה חברתית.

בשנים האחרונות הבנקים הקשיחו את המדינות שלהם בנוגע למתן הלוואות לשכירים ולעצמאים. זו הסיבה מדוע בקשות רבות לקבלת הלוואות מסורבות, ומצוקת האשראי הקשה הובילה את רשות שוק ההון ומשרד האוצר להסדיר את שוק האשראי החוץ בנקאי.

בשוק האשראי החוץ בנקאי ישנם שחקנים שונים ובהם גופים פיננסיים גדולים כמו חברות הביטוח, בתי השקעות וקרנות שונות. כמו כן, בשוק האשראי החוץ בנקאי פועלות חברות מימון פרטיות, אלו חברות הנמצאות תחת פיקוח של המדינה והן מחויבות לחוקים לכן ההלוואות דרכן בטוחות ומסודרות.

איך ניתן להוריד את הריבית ממוצעת בשוק ההלוואות החוץ בנקאיות?

מומלץ לעקוב אחר הריביות המוצעות על ידי חברות המימון החוץ בנקאי. כאמור, בדרך כלל הריבית על ההלוואה חוץ בנקאית גבוהה יותר בהשוואה לריבית הנהוגה בבנקים. חשוב לזכור כי הבנקים מכירים את הלווים ויכולים לבדוק את היסטוריית האשראי של הלקוח על מנת להתאים עבורו הלוואה ולקבוע את הריבית בהתאם לסיכונים.

לחברות המימון החוץ בנקאי אין מידע מקדים על הלווה, למעט בדיקות שהן מבצעות במאגר נתוני האשראי, לכן הסיכון שלהן גבוה יותר והדבר בא לידי ביטוי בריבית, במגבלות על סכום ותקופת ההלוואה ובתנאי ההחזר.

גוף פיננסי

ריבית ממוצעת ב-%

בנק6-4
חברות כרטיסי אשראי10-8
גמ”ח0
הלוואה חברתית8-6
מוסדיים (חברות ביטוח וכו’)8-6

בשנתיים האחרונות הבנקים החלו להציע הלוואות בריבית נמוכה יותר, יחד עם זאת הבנקים מציעים את ההלוואות בעיקר למשקי הבית החזקים, כלומר לווים בעלי יכולת החזר גבוהה. זו הסיבה מדוע יותר משקי בית נדרשים לבחור מקורות מימון ופתרונות אשראי בשוק ההלוואות החוץ בנקאיות.

מה היית עושה עם הלוואה לכל מטרה בנקאית או חוץ בנקאית?

יש מגוון אפשרויות לנטילת הלוואות חוץ בנקאי, אלו הלוואות מהירות לכל מטרה ולרוב ניתן לקבל עד 80,000 ₪. יחד עם זאת, יש חברות למימון חוץ בנקאי המציעות הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים ולעצמאים עד לסכום של 200,000 ₪, ללא ערבים וביטחונות כמובן שאנחנו יודעים להוציא יותר.

כאשר אתה מתכנן לקחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית עליך לבדוק מספר הצעות ולהשוות תנאים. ההלוואה חייבת להתאים לך לכן כדאי להיעזר במחשבון על מנת לבדוק את גובה ההחזרים החודשיים לפי תקופות זמן שונות. כל הלוואה חייבים להחזיר בזמן אחרת חשופים לריבית דריבית, קנס גבוה, הוצל”פ ועוד.

הדרך המהירה, הפשוטה והחכמה ביותר לקחת כיום הלוואת חוץ בנקאיות היא בעזרת המומחים המנוסים של המרכז הישראלי לחברות. במקום לבזבז זמן ולהשוות הצעות מחברות כאלו ואחרות, ועל מנת להפחית סיכונים ולהימנע מהלוואות בשוק האפור, כדאי להיעזר ביועצים שלנו.

תהליך קבלת הלוואה בנקאית וחוץ בנקאית

שלב ראשון

הערכת צרכים פיננסיים

בחינת הצרכים הפיננסיים של העסק וקביעת מטרות ההלוואה.

קביעת סכום ההלוואה הנדרש ותנאי ההחזר המתאימים.

שלב שני

בחירת סוג ההלוואה

בחינת האפשרויות הזמינות: הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית, ריבית קבועה או משתנה, הלוואה לטווח קצר או ארוך.

קבלת ייעוץ פיננסי מקצועי לצורך קבלת החלטה מושכלת.

שלב שלישי

הכנת מסמכים

הכנת מסמכים נדרשים כגון דוחות כספיים, תזרים מזומנים, תוכנית עסקית ועוד.

הגשת המסמכים לבנק או לגוף המממן לצורך בדיקה ואישור.

חלק רביעי

ניהול משא ומתן

ניהול משא ומתן עם הבנק או הגוף המממן לצורך קבלת תנאים טובים יותר.

בחינת הצעות שונות והשוואתן.

חלק חמיש ואחרון

אישור ההלוואה וקבלת הכספים

קבלת אישור להלוואה וחתימה על ההסכמים הנדרשים.

קבלת הכספים וניהולם בהתאם למטרות שהוגדרו.

לקבלת עזרה במימון הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות דברו איתנו

כמה זמן ההליך צפוי להימשך?

בדרך כלל, טיפול בבקשה של הלוואה בנקאית או חוץ בנקאית צפוי להימשך כמה שבועות. משך הטיפול תלוי בשיתוף הפעולה של מבקש הבקשה.

קבלת פרטים על

דילוג לתוכן
אנו משתמשים בקבצי Cookie באתר שלנו. בלחיצה על "אישור", אתה מסכים לשימוש בכל העוגיות.
אישור